Odhlášení Macury z naši ZKO

27.11.2014 08:22

Vážený pane předsedo ZKO Vendryně,        13. 5. 2014

oznamuji Vám, že k 31. 12. 2014 ukončuji své členství ve vašem Klubu.
Jelikož mám odpracované brigádnické hodiny, žádám Vás tímto o vrácení brigádnického příspěvku.
Myslím si, že jsem se snažil dělat klubu dobrou reklamu, každoročně sháněl sponz. dary, reprezentoval, atd. a nepotřebuji, aby se mnou bylo jednáno takovým způsobem, jaký v poslední době zažívám. Každopádně žádám, aby další členové ZKO, kteří cvičili se mnou ve skupině, nebyli postihováni ani jinak odsuzováni za mé osobní rozhodnutí. Záleží jen na nich, jestli zůstanou.
Doufám, že mi bude do konce roku umožněno využívat prostory ZKO, jako každému jinému členovi.
Kopii tohoto dopisu, zasílám i místopředsedovi.

Za kladné vyřízení děkuji,

Macura Miroslav

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zdravím všechny přátele.                13. 5. 2014
Dneska na cvičáku byl zatlučen poslední hřebík a rozhodl jsem se, že zítra zajdu vyjednat náš pozemek v Návsí pro nové vycvikové centrum, kde budeme pracovat bez pomluv, nikomu se nebudou uměle házet klacky pod nohy, cvičák bude pro výcvik psů a relax. Jedná se o hobby a proto u toho chceme relaxovat. Kdo jde se mnou do toho, tak mi odpovězte a budu vás informovat o dalším průběhu příprav. Toto zasílám i p.Předsedovi ZKO Vendryně, aby nedocházelo ke  zkresleným informacím,spekulácím a dalším pomluvám ve všech oblastech, které nechci rozvádět a konkretizovat. Ať jde každý do sebe. Já reaguji tím, že chceme vytvořit nový čistý kolektiv, zaměřený na mezilidské vztahy, výcvik psů a náročné tréninky s relaxem. Na materiál potřebný k výcviku se budeme skládat rovným dílem s jasným vykazováním veškerých vydajů a sponzorských darů. Chci, aby jsme to všichni dělali pro sebe
a tak k tomu zodpovědně přistupovali, každý umí něco jiného a každý přispěje tím co umí.
Děkuji všem, kteří jdou se mnou do toho, nechci chodit relaxovat někam, kde nás nemají rádi a přestože chceme cvičit  a reprezentovat KK Vendryně, je nám bráněno využívat výcvikové pomůcky, takže nám nezbývá nic jiného než odejít. Je mi líto krásného prostředí a toho, že tamní členové nejsou schopni řešit problémy "chlapsky" - z očí do očí, ale uchylují se k trapnému mlčení a praktikám "o nás-bez nás"
. Chci a přeji všem, aby jsme i nadále byli super parta do nepohody.
Mirek

Zdravím všechny kamarády a kamarádky !                              15. 5. 2014

Jsem mile překvapen, tak velkou podporou nejen členů ZKO Vendryně, ale i dalších přátel a jejich rodinných příslušníků. Jednání v Netisu proběhlo úspěšně a pole u hlavní cesty u OMV v Návsí o rozměrech 100 x 80 m nám odstoupí z nájmu.
Mimo jiné proběhlo i úspěšné jednání p.Místopředsedy  s Předsedou ZKO Vendryně, mám z toho všeho smíšené pocity.
Vzápětí mi přišlo mnoho mejlu a telefonátů, které podporují návrh na vytvoření soukromého cvičáku
s dobrým dojezdem, parkováním na slepém rameni asfaltové cesty, s rovným pozemkem a hlavně s dobrými lidmi, kterým jde o sebevzdělávání ve výcviku psů a vytvoření dobré party lidí se společnými zájmy.
Do konce roku zůstávám členem ZKO Vendryně a mimo to můžeme rozjet soukromé výcvikové středisko
, kde budu moct cvičit s lidma, které mám rád. Co bude příští rok, ukáže čas, nebudu to lámat přez koleno. I kdybych nebyl členem ZKO Vendryně, tak si přeju udržet dobré vztahy a vždy je podpoříme účastí na zkouškách i závodech.
Ještě jednou díky za podporu a dodání odvahy jít do něčeho nového.
                              
Mirek