Stále dokola

27.11.2014 08:14

Chci říct, že jsem již víckrát poukazoval na to, že bychom měli působit jako organizace. Mluvím o tom proto, že mi pořád u Mirka Macury vychází, že on pořád pracuje sám pro sebe. Organizace přece není jen Mirek Macura + jeho několik psů, pí. Piečonková a slečna Galuszková!

P. Macura mně stále nijak nepřesvědčil, že vše dělá pro organizaci. Ještě jednou podotýkám, že pracuje víc sám pro sebe! Také bych chtěl a líbilo by se mi, kdyby stačilo, jak p. Macura chce a mluví o tom, že potřebuje cvičit, k tomu mít dobrou partu lidí, kde by byla jen dobrá nálada a pohoda. Jenže organizace, aby fungovala, musí pracovat i na jiných aktivitách.

Hlavní výcvikový den je stanoven na neděli! Každý člen by se měl a má se podle možnosti účastňovat výcviku, je to dáno výcvikovým řádem! V každém zápisu z výboru se píše, a je dáno, že vzniklé problémy se mají řešit v neděli na cvičáku.

Areál byl vybudován v dobré víře pro naši organizaci! Musí se udržovat ne-li zvelebovat. Má sloužit k účelu mu určeném, ovšem na základě všech usnesení, předpisů a řádů! Jedním z usnesení je účastňovat se organizovaného výcviku. Organizovaný výcvik je v neděli!

Pan Macura byl několikrát vyzván, aby se účastňoval výcviku i o nedělích. U p. Macury v jeho případě výcvik já považuji za soukromou aktivitu! Již víckrát jsem tak uvedl a jsem o tom přesvědčen!

Jistě nelze upřít úspěchy jeho skupiny, ovšem jak výše uvádím, o co by to bylo lepší, kdybychom se spolu, jak se říká, vlezli do futer!